Сторінки

Українська література





13.03
16.03.
20.03
30. 03
03.04

Читати та переказувати твір М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».

розділи 1 – 10
розділи 11 – 21
розділи 22 – 34
розділи 35 – 41
розділи 42 - 59


Дата
Завдання
06. 04
Любов Пономаренко «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму. Особливості художніх засобів новели
ü Прочитати текст Л. Пономаренко «Гер переможений».
ü Виписати з підручника, що таке новела, які її особливості.
ü Виписати у робочий зошит тему та ідею твору.
10. 04
Тематична контрольна робота
ü Виконати контрольну роботу з теми «Ти знаєш, що ти – людина…» (твори Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко,
Л. Пономаренко). Дадаток 1. Контрольну роботу виконати на окремому подвійному аркуші.
13. 04
Олег Ольжич та Олена Теліга – українські лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, висловлені образним словом
ü Знайти в підручнику вірш О. Ольжича «Захочеш – і будеш…».
ü Проаналізувати текст: знайти художні засоби та виокремити основні мотиви.
17. 04
Олена Теліга «Сучасникам». Ідея оптимізму. Моральний заповіт нащадкам
ü Знайти в підручнику вірш О. Теліги «Сучасникам».
ü Дати письмову відповідь на питання: що хотіла донести лірична героїня читачеві?
24. 04
О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».  Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту
ü Читати та переказувати твір О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» (перші 15 розділів тексту – наявні з і зазначених)
До речі, за мотивами повісті О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» знято фільм, який ви можете знайти тут https://www.youtube.com/watch?v=zQIAnUMZ4HU
У кого немає робочого зошита – треба завести)
Дадаток 1
Контрольна тестова робота
«Ти знаєш, що ти – людина…»
Творчість Олекси Стороженка, Богдана Лепкого, Ліни Костенко, Василя Симоненка
1. У поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани» автор звертається до…
А  Колумба й Магеллана;
Б  до людей, сповнених ентузіазму та оптимізму;
В  до студентів, які закінчили морські вчилища;
Г  до молодих науковців.

2. Коли відбуваються події, описані вдиптиху Л.Костенко «Чайка на крижині», «Крила»?
а) Взимку;      
б) влітку;                        
в) навесні;                  
г) восени.

3. Продовжіть вислів «Людина нібито не літає, … (Л.Костенко. «Чайка на крижині», «Крила»):
а) «…а правду знає»;  
б) «…й землі немає»;  
в) «…а крила має»;   
г) «... а долю має».

4. Кому належать слова "Гроші ведуться, щастя – ні грама!"? 
а) Гордію Кулаківському        
б) Вадиму Кулаківському   
в) Данилу Міщенку.

5. Як викуплені коралі допомагали Софійці в її подорожах в минуле?
а) виконували різні її прохання
б) робили її невидимою
в) робили її одяг відповідним певному історичному часу

6. За жанром твір Любові Пономаренко
а) повість             
б) новела          
в) оповідання

7. Про що, здавалося, хотіли спитати дівчатка, які були зображені на фотокартці Фрідріха?
а) «Для чого нас замуровано в стіну нового будинку»?
б) «Ви не бажаєте з нами познайомитись»?
в) «Ви не знаєте, де наш тато»?

8. Лебеді в поезії В. Симоненка «Лебеді материнства» символізують…
А) тепло, ніжність, любов матері до дитини;
Б) чисте, вірне кохання;
В) процвітання й благополуччя в справах;
Г) весну й розквіт життя.

9.    Який рядок у вірші Ліни Костенко «Крила» повторюється:
а) «А як же людина?»
б) «Людина нібито не літає»;
в) «А крила має»;
г) «крилатим ґрунту не треба»?

10. Що нагадувало жінці  про Фрідріха після його смерті (Л. Пономаренко «Гер переможений»)?
а) квітка біля вікна;    
б) місце, де збирався гурт дітей біля німця;  
в) його вироби з цегли
11. Напишіть відповідь на питання:
 «Для чого людині потрібні крила?»


Дата
Завдання
27. 04
Переказ змісту повісті. Основні проблеми
ü    Переказувати текст.
ü    Скласти план до 3 розділів тексту.
ü    Обов’язково записувати тему уроку та назву твору, назви розділів.
ü    Виписати, які проблеми порушено у творі.
30. 04
Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти, щирості.
ü    Написати коротку характеристику Івана Сили (можна у вигляді тез).
04. 05
РМ. Складання своєї історії пригод з головним героєм – Іваном Силою.
ü    Скласти твір про продовження пригод/ життя Івана Сили. Орієнтовний обсяг – 1,5 – 2 сторінки. 
08. 05
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник»
ü    Прочитати твір. Прослухати аудіозапис.
ü    Виписати в зошит ідею та мотиви твору.
ü    Вивчити твір напам’ять.
08. 05
Напам’ять вірш «Пісня про рушник» Андрія Малишка. 
Дата
Завдання
15. 05
Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…»
ü    Прочитати текст вірша «Чому, сказати, й сам не знаю…»
ü    Дати письмову відповідь на питання:
1. Про яку стежину йдеться у творі?
2. Чому, на вашу думку, саме на схилі літ поет написав вірш про стежин до рідного дому?
18. 05
Андрій Малишко. «Вчителька»
ü    Прочитати текст вірша
ü    Дати письмову відповідь на питання:
1. Які почуття пробуджує у вас поезія «Вчителька»? Чому саме ця людина є важливою в житті кожного з нас?
22. 05
Тематична контрольна робота за темою  «Ми – українці» (твори Олега Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша,  А. Малишка)
ü    Виконати роботу за посиланням. На сторінці обрати «Тестування» і зазначити своє ім’я. Після завершення тесту зробити скриншот результату і надіслати у будь-який зручний для вас спосіб.