13. 03
16.03.
19-20.03
30.03
01.03
|
с. 112-113 (
опрацювати правило), впр. 317;
с. 120 – 121 (опрацювати
правило), впр. 328, 329;
с. 123-124 (опрацювати
правило), впр. 341, 342, 347;
с. 127 (опрацювати правило), впр. 350;
с. 130 (опрацювати
правило), впр. 360 (спис.), впр. 364
|
Дата
|
Завдання
|
06. 04
|
Контрольна робота
ü
Виконати
контрольну роботу з теми «Дієприслівник» (Додаток 1). Оформити на окремому
подвійному аркуші.
Для того, щоб виконати завдання
на відмінно, вам потрібно повторити все, що ви знаєте про дієприслівник. А
допоможуть вам у цьому корисні посилання:
|
09. 04
|
РМ. Анотація
ü С.
232 – 233. Тема «Анотація» - опрацювати та написати анотацію до вашого
підручника з української мови.
|
10. 04
|
РМ. «Портретний нарис у публіцистичному
стилі»
ü С.
233 – 234. Тема «Портретний нарис у публіцистичному стилі» - опрацювати та
написати нарис – впр. 623.
|
13. 04
|
Написання не і ні з
прислівниками
ü С.
131 – опрацювати правило.
ü Списати
впр. 369.
ü Виконати
впр. 367, 371.
ü Опрацювати
правило с. 133.
ü Виконати
впр. 373, 374, 376.
|
16. 04
|
Написання и та і в
кінці прислівників. Правопис прислівників на –о, -е, утворених від
прикметників та дієприкметників
ü Опрацювати
правило с. 134.
ü Виконати
впр. 380, 382.
ü Опрацювати
правило с. 136.
ü Виконати
впр. 387.
|
17. 04
|
Написання прислівників разом і через
дефіс
ü Опрацювати
правила с. 137 – 138.
ü Списати
впр. 391, 392.
ü Виконати
впр. 393, 395,400.
ü Опрацювати
правило с. 141.
ü Виконати
впр. 409.
|
23. 04
|
Написання прислівникових сполучень
ü Опрацювати
правило с. 143 – 144.
ü Списати
впр. 411, 414, 416.
ü Виконати
впр. 418.
|
24. 04
|
Контрольна
робота
ü Підготуватися
до контрольної роботи: повторити всі правила з теми «Прислівник».
ü Виконати контрольну роботу з теми «Прислівник» Додаток
2. Оформити на окремому подвійному аркуші.
|
Додаток 1
Тематична контрольна робота
Дієприслівник
1. Усі слова є дієприслівниками в рядку:
А читаючий, співаючи, несучи;
В читати, опалий, опадаючи;
Б пишучи, ховаючись, робивши;
Г будуючи, вибілений, співаючі.
2. Усі дієприслівники мають недоконаний вид у рядку:
А опадаючи, дивуючись,
лукавлячи; В чіпляючи, гуркотячи, зробивши;
Б зітхаючи, прочитавши, з’їхавши;
Г бавлячись, пишучи, прийшовши.
3. Укажіть дієприслівник, у якому правильно виділено
суфікс:
А викона-вши;
В керю-чи;
Б по-ївши;
Г здолав-ши.
4. Усі дієприслівники з часткою не пишуться окремо в
рядку:
А (не)діючи, (не)сумуючи,
(не)дочуваючи;
Б (не)почувши, (не)слухаючи,
(не)знаючи;
В (не)сказавши, (не)люблячи, (не)волячи;
Г (не)хтуючи, (не)взявши,
(не)зважаючи.
5. Дієприслівники недоконаного виду утворюються за
допомогою суфіксів:
А -анн, -янн;
В -учи, -ючи;
Б -ши, -вши;
Г -ач, -яч.
6. Одиничний дієприслівник не виділяється
комами в реченні (розділові знаки опущено):
А Жевріючи поволі розгорталась над
обрієм лимонна смужка ранкової зорі.
Б А сонце заховавшись потім зійшло.
(Б. Олійник)
В Ходили між рядами пригинаючись.
(О. Гончар )
Г Антін заснув не погасивши
світла. (М. Коцюбинський)
7. Установіть відповідність між дієприслівниками та їх
видами.
1 доконаний
вид А люблячі
2 недоконаний
вид Б сказавши
В купаючись
8. Познач рядок, у якому всі слова є дієприслівниками.
А стиснувши, обраний,
продовжуючи; В струшена, полагодивши, помилився;
Б сивіючи, звернувшись,
скосивши; Г поспівчувавши, котиться, небачений.
9. Познач речення з дієприслівниковим зворотом.
А Він стояв на городі, врісши по
коліна в землю. (Б. Харчун)
Б Батько хотів усміхнутися,
ворухнув губами, але раптом спохмурнів.
В Утомлені довгим переходом,
подорожні влаштували привал.
Г Ясна річ, довгий і спокійний
відпочинок дозволив повністю відновити сили.
10. Познач рядок, у якому не з дієприслівником треба
писати разом.
А (не)навидячи за
зраду; В (не)помилившись ні разу;
Б (не)ступивши й
кроку; Г (не)зізнавшись у злочині.
11. Познач рядок із дієприслівниками у формі недоконаного
виду теперішнього часу.
А сполотнівши, звикнувши,
поставши; В повантаживши, діставши, програючи;
Б поївши, розкидаючи,
подолавши; Г гріючись, розуміючи, здіймаючи.
Прочитай текст. Виконай завдання 12.
(1)Спостерігаючи за тваринним і
рослинним світом, Григорій намагався в ньому забутись. (2) Маючи вроджений
нахил до спостережень вирісши серед природи, він мав у тому велику втіху. (3)
Усе живе ховало у собі багато цікавого, кожен день вражав новими
несподіванками. (4) Особливо цікаво було спостерігати за життям звірят і
птахів. (І. Багряний)
12. Познач речення з одним дієприслівниковим зворотом.
А перше; В третє;
Б друге; Г четверте.
Додаток
2
1) Укажіть рядок, в якому лише прислівники:
А) Удвох, вночі, два, довго;
Б) вночі, наспіх, вбік, бік;
В) босоніж, насилу, давно, тричі.
Б) вночі, наспіх, вбік, бік;
В) босоніж, насилу, давно, тричі.
2) Прислівник, який означає час дії:
А)
вголос;
Б) праворуч;
В) напередодні; Г) наперекір.
В) напередодні; Г) наперекір.
3) Перепишіть, позначивши наголос, вставляючи Н або НН:
Священ..о, відмін..о, темн..о, гуман..о, здивован..о.
4) Перепишіть, розкрийте дужки:
А) Там мене зустріли (по) домашньому.
Б) Відійшли ми зовсім (не) далеко.
В) (Не)веселі, а дуже сумні очі дивились на мене.
Б) Відійшли ми зовсім (не) далеко.
В) (Не)веселі, а дуже сумні очі дивились на мене.
5. Визначити, у
прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня
порівняння відбувається чергування (записати утворені прислівники).
А Ніжно, ясно.
Б Довго, вузько.
В Чітко, весело.
Г Швидко, мудро
А Ніжно, ясно.
Б Довго, вузько.
В Чітко, весело.
Г Швидко, мудро
6. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.
А Найбільш весело.
|
1 Вищий ступінь
порівняння (проста форма).
|
Б Веселіше.
|
2 Вищий ступінь
порівняння (складена форма).
|
В Більш весело.
|
3 Найвищий
ступінь порівняння (проста форма).
|
Г Найвеселіше.
|
4 Найвищий
ступінь порівняння (складена форма).
|
Дата
|
Завдання
|
27. 04
|
Прийменник як службова частина мови і
засіб зв’язку слів у реченні.
ü
Прочитати впр. 434, с. 154.
ü
Опрацювати правила с. 154 – 155.
ü
Списати впр. 155, підкреслити прийменники.
ü
Виконати впр. 440 – виписати похідні
прийменники.
|
29. 04
|
Написання прийменників.
ü
Вивчити правило с. 158.
ü
Виконати впр. 448 – списати, підкреслити
прийменники.
ü
Виконати впр. 450.
ü
Виконати впр. 453.
|
30. 04
|
Особливості вживання прийменника
ü
С. 160 – опрацювати правило.
ü
Виконати впр. 457.
ü
Опрацювати правило с. 161
ü
Виконати впр. 459.
ü
Списати впр. 468, підкреслити прийменники.
ü
Опрацювати
матеріал с. 164 – розбір прийменника як частини мови. Розібрати
прийменник із-за.
|
04. 05
|
Контрольний письмовий стислий переказ
розповідного тексту
ü
Написати стислий переказ тексту «Ціною життя»
с. 228.
ü
Роботу оформити на окремому подвійному аркуші.
|
07. 05
|
Сполучник як службова частина мови
ü
Вивчити правила с. 166
ü
Списати впр. 471, підкреслити сполучники.
ü
Виконати впр. 473.
ü
Списати впр. 474, над сполучником цифрою (як в
умові вправи), визначити вид сполучника залежно від способу його використання.
|
08. 05
|
РМ. Складання пам’ятки «Як відрізнити
сполучники і співзвучні з ними частини мови»
ü
Опрацювати правило с. 170 – 171.
ü
Опрацювати правило с.173.
ü
Оформити цей матеріал с. 173 у формі пам’ятки.
ü
Відповідно до пам’ятки виконати впр. 490 –
надписати над виділеним словом частину мови.
|
Дата
|
Завдання
|
12.
05
|
Частка
як службова частина мови
ü Опрацювати
правила с. 179 – 180.
ü Виконати
впр. 508.
ü Виконати
впр. 509.
|
14.
05
|
Написання
часток -бо, -но, -то, -от, -таки.
ü Опрацювати
правила с. 183 – 184.
ü Списати
впр. 523
ü Виконати
впр. 522.
ü Виконати
впр. 509.
|
15.
05
|
Правопис
часток не і ні з різними частинами мови
ü Опрацювати
правила с. 186 – 187.
ü Виконати
впр. 536, 539.
ü Розібрати
частку БИ як частину мови.
|
18.
05
|
Вигук
як особлива частина мови
ü Опрацювали
правила с. 190 – 191.
ü Прочитати
впр. 542.
ü Виконати
письмово впр. 543, 547
|
21.
05
|
Контрольний
диктант.
ü Прослухати
уважно диктант. Записати. Уважно перевірити самостійно.
або
ü Підготуватися
до тематичної контрольної роботи з теми «Прийменник. Сполучник. Частка.
Вигук».
|
22.
05
|
Контрольна
робота № 6 (тести). Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук.
ü Виконати
роботу за посиланням. На сторінці обрати «Тестування» і зазначити своє ім’я. Після
завершення тесту зробити скриншот результату і надіслати у будь-який зручний
для вас спосіб.
|